واحد فروش داخلی

حوزه سلامت به خصوص محصولات بیولوژیک در سال های گذشته شرایط بسیار پر چالش و البته رقابتی را تجربه نموده است. در شرایط رقابتی بازار، شرکت هایی که توانایی ارتباط مستقیم، کارآمد و پایدار با مشتری داشته باشند توانایی عبور از چالش های پیش روی شرکت در عرصه های داخلی و بین المللی را دارند. شرکت ویرا واکسن شایا با به کارگیری به روزترین روش ها و ابزارهای بازاریابی، فروش و ارتباط با مشتریان خود، توانسته است در کنار تولید محصولات با کیفیت و جلب رضایت مشتریان، با تامین سالانه بیش از 90 درصد بازار داخلی واکسنهایی که در سبد محصولات خود دارد، به عنوان یکی از بازیگران اصلی بازار واکسن های دامی در سال های گذشته ایفای نقش نماید.

امروزه واحد فروش و بازاریابی یکی از اساسی ترین بخش ها در تمام حوزه های اقتصادی به شمار می رود، واحد فروش و بازاریابی با ارتباط مستقیم با بازار هدف در هر صنعتی موتور پیشران و خط مقدم معرفی یک واحد تولیدی به شمار می رود. شرکت ویرا واکسن شایا با به کارگیری نیروهای متخصص در زمینه بازاریابی، فروش، پایش، حضور میدانی، رصد بازار هدف و بهره گیری از پروتکل ها و ضوابط دقیق و قانون مند اقدام به انتخاب نمایندگان پخش استانی در سراسر کشور نموده و با حضور مستمر در مراکز پخش روند خرید، بازاریابی، خدمات پس از فروش محصولات خود را به دقت بررسی می کند.

لازم به ذکر است این شرکت برنده مناقصات سازمان دامپزشکی کشور در طرح های مبارزه و ریشه کنی بیماری های استراتژیک و تأمین واکسن های دامی در سطح کلان کشوری به ترتیب در سال 1398،1399،1400،1401،1402 در حوزه واکسن های پی پی ار، لمپی اسکین و تب برفکی می باشد.

در راستای خدمات پس از فروش، رصد و پایش کارایی واکسن های مصرف شده در کشور (PMS) از خدمات مدون شرکت ویرا واکسن شایا بوده و تیمی از کیلینسین های مجرب، با حضور میدانی در مناطق مختلف، اقدام به بررسی کارایی واکسن های تزریق شده می نمایند، مطابق نتایج به عمل آمده طی دوره های مختلف، واکسن های تولید شده توسط این شرکت، در مقایسه با محصولات سایر رقبای داخلی و خارجی، دارای بالاترین میزان اثربخشی و جلب رضایت مصرف کنندگان بوده است.

هدف اصلی این مجموعه پیوستن به سازمان جهانی “OIE” به منظور کنترل و ریشه کنی بسیاری از بیماری های دامی در ابران، خاورمیانه و جهان می باشد.